שתהיה לי בריא

שאתה אבא לילדים תמיד אתה מנסה להבין איך דואגים לבריאות ולהתפתחות שלהם בדרך הטובה ביותר.

ID-100235749

כשהילד הגדול שלנו היה בגיל שנה וקצת הוא החל לסבול מדמע בעיניים באופן מסיבי, את רופא הילדים שהיה לנו ביקרנו רק כתחנת מעבר בדרך לרופא העיניים המומחה ובהמשך לרופאי האף, אוזן גרון כאשר גילינו שהנושא לא נפתר עד שרק בשיטוט עצמאי וחברי משפחה עלינו על כך שישנה בעיה מקיפה הרבה יותר וגילינו אותה באיחור משמעותי אשר פגם בהתפתחות התקינה של הילד.

הסיבה העיקרית הייתה שלא היה גורם רפואי אחד, שפעל כגורם מרכז והיה יכול לחבר את כל הנקודות ביחד ולהגיע להבנה שיש משהו מאחורי כל הבקשות והרצונות שלנו להפניות שונות.
לרוב זה כולל את המעקב ההתפתחותי, חיסונים שצריך, השוואה לסביבה ורופא ילדים.
החלוקה היא לרוב טיפת חלב במפגשי ההתפתחות והחיסונים, דיונים אין סופיים עם חברים, משפחה והשכנה שחייבת, אבל חייבת להראות כמה הילדים שלך פחות מפותחים מהילדים שלה

.

רופא הילדים, לפחות אצל רוב מי שאני מכיר, משמש עזרה במצבי החירום בלבד שכוללים פציעות, מחלות ועוד מקרים שאף אחד בסביבה לא מצליח לפתור או לפחות מצליח לגרום להורים היסטריה שמחייבת את הגורם המקצועי למטרות הרגעה.
אני מודה שאת הרופא שלנו אני בקושי מכיר ובקושי רואה כי במרבית המצבים האלו אני מגיע עם ילדים שמצבם לא מעודד, אני אחד מתוך תור של… ולמעשה עשר דקות פעם בכמה חודשים לא מלמדים כלום על יכולתו לעזור או יכולתנו ללמוד אבל באמת שהוא חייכן, מקצועי ונחמד.

בעיניי מאוד חסר לי את אותו הרופא ששמעתי שהיה פעם, שהיה מכיר את כל המשפחה, שהיה מכיר את כל המחלות, הצרכים וההתפתחות של הילדים במיוחד בגילאים הקטנים שחייבים באמת מישהו או מישהי שילוו אותי ואת הילדים בגדילה ויעזרו לרגשות הפולניים שבי להירגע ולהבין שאכן הכל תקין או אינו תקין.

לכן, שמצאתי ברשת את הסרטון הבא

– הייתי חייב לקרוא ולהבין יותר במה מדובר.

בהתחלה, הרעיון של מפגש יזום עם רופא הילדים נשמע לי מוזר, הרי אנחנו נפגשים בגילאים הקטנים עם טיפת חלב אז בעצם מה הטעם במפגש עם עוד גורם רפואי?

אז מסתבר שיש הרבה טעם ונתחיל עם הדבר הבסיסי ביותר, גורם רפואי אחד שבאמת יכיר את הילדים ובאמת יוכל לדעת להנחות את המשפחה מה צריך ומה כדאי.
דבר שני, הרופא מקדיש חצי שעה רק להורים ולילד/ה לבד, ברוגע ובלי לחץ של התור העצום שמחכה לו ליד הדלת.
דבר שלישי, יש באמת זמן להנות מהידע המקצועי של הרופא, להעלות שאלות שאינן רק מחלה או מקרה שתפס אותנו באותו הרגע.
והדבר החשוב ביותר, הילד נמצא במצב הבריא שלו וניתן לראות דברים שבאמת קיימים ביום יום ושלא ניתן לראות אותם שהילד לא במיטבו.

ID-100290459

המחשבה על שירות שיוזם פניה אלייך ומזמין אותך לבוא להכיר את רופא הילדים שלך, לשתף אותו ולקבל ממנו מידע שלפעמים אנחנו אפילו לא יודעים אותו היא כבר המקום להוריד את הכובע בפני 'מאוחדת'

ולכל חברי שנמצאים היום במאוחדת – רשמית אני מקנא בכם.

להשאיר תגובה

